.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کریس تا گل نزند ول نمی‌کند!
اظهارات تازه بیرانوند درباره رونالدو
علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی و دروازه بان پرسپولیس پس از بازگشت از تاشکند و صحبت در مورد تیم ملی، دقایقی هم راحع به بازی حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
اظهارات تازه بیرانوند درباره رونالدو

به گزارش شمال نیوز به نقل از "ورزش سه"او در مورد بازی پیش روی پرسپولیس با النصر و شرایط سخت سرخ‌ها گفت: موقعی که وارد تیم ملی می‌شویم تمام تمرکز را برای تیم ملی می‌گذاریم و اصلا به اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاد توجهی نکردیم و تمام تمرکزمان روی این فیفادی بود. از امروز الان فیفادی برای‌مان تمام شد و الان تمام تمرکزمان برای پرسپولیس است.

 

او ادامه داد: ما جمعه پرواز داریم و می‌رویم عربستان که به نظرم یک بازی خیلی سخت است. مخصوصاً که آنجاست و جلوی آن همه ستاره. امیدوارم فقط مردم و تمام هواداران پرسپولیس به ما انرژی مثبت بدهند.

 

او در پایان راجع به اینکه آیا پیامی برای رونالدو در تقابل دوباره‌اش با او دارد یا نه گفت: یک پنالتی گرفتیم و تا گل به ما نزند ول نمی‌کند! او بازیکن بزرگی است و هر کسی آرزو دارد جلوی همچین بازیکنانی بازی کند. من خیلی خوشحالم که برای بار سوم می‌خواهم روبروی این بازیکن بزرگ بازی کنم و خیلی خوشحالم یک جام جهانی خیلی خوب با او داشتم. می‌دانم بازی خیلی سنگینی است. الان رونالدو در بهترین سطح فوتبال خودش برای تیم ملی پرتغال بازی می‌کند و گل‌های حساس می‌زند. شما رونالدو را اصلاً بگذارید کنار که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و ببینید چندتا بازیکن فوق العاده دارند. فکر کنم بچه‌های ما می‌توانند. همانجوری که کسی فکرش را نمی‌کرد که ما بتوانیم در قطر دحیل را شکست بدهیم، آنجا هم می‌توانیم با همان تمرکزی که روبروی الدحیل داشتیم نتیجه خیلی خوب بگیریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.